חברת הפינטק תשיק לקופון שגוזרים הבנקים בקרנות נאמנות

מאות מיליארדי שקלים של הציבור הישראלי שוכבים היום בפיקדונות בבנקים, מיליארדים בחשבונות העו"ש. כסף רב שלא רק שאינו צובר תשואה וגדל, אלא הלכה למעשה – משיל מערכו. יחסית לגודל הכלכלה הישראלית, שיעור הכסף הפנוי להשקעה, זה השוכב בפיקדונות בנקאיים ובחשבונות עו"ש, הוא מהגבוהים בעולם המערבי. מה תוכלו להסיק מזה? שבעוד נדמה לכם שאתם המעטים שעוד נותרו ללא פעילות משמעותית בשוק ההון – לחיסכון, לצבירה ולהגדלת הון – התמונה שונה בתכלית.
בואו נעשה סדר: פתחתם קופת גמל להשקעה עם רכיב מנייתי גבוה? בחרתם במסלול מנייתי ב"חיסכון לכל ילד" , יש פוליסת חיסכון פיננסית? אתם כבר שם. בניגוד לרבים ורבות בציבור הישראלי, אתם כבר לא שואלים את עצמכם את השאלה השכיחה – פיקדון או שוק ההון. בחרתם. כבר ביצעתם פעולה אקטיבית והכסף שלכם מוצא את דרכו לשוק ההון עם פוטנציאל תשואה לאורך השנים. חסכונות לטווחי זמן שונים, שישמשו אתכם בעתיד הרחוק והרחוק פחות.
כן, ביצעתם צעדים חכמים מבחינה פיננסית אבל אנחנו רק יכולים לנחש שאתם מרגישים שזה לא מספיק. שזה לא בדיוק זה. אי אפשר להתעלם מהשיח הציבורי והתקשורתי – זה שגורם לכם לחשוב שנותרתם היחידים שעוד לא "שם". אתם מבינים שאפשר יותר. אתם גם יודעים שלא צריך להיות מקצועני השקעות כדי להיות שם, אבל שאלות כמו איך מתחילים, במה להשקיע וכמה עדיין מפרידות בינכם לבין הצעד המשמעותי הבא.
אופציות רבות פרוסות בפני המחפשים לשים באמת את סף דלת הכניסה מאחור. לא בטוח שחשבתם בכיוון הזה, אבל אחד האפיקים האטרקטיביים ששווה לתת עליו את הדעת כצעד המתבקש הבא הוא השקעה ביחידה של קרן נאמנות.

אולי יעניין אותך גם