פייר: טכנולוגיה בשירות המשקיעים.ות

על מה מדברים:

פלטפורמת Fair לסחר עצמאי בקרנות נאמנות מאפשרת לכל אחד ואחת (מגיל 18 ומעלה) להשקיע בקרנות נאמנות בהשקעה ראשונית של 250 ₪ בלבד. על הטכנולוגיה של Fair שפותחת את הדלת לעולם הקרנות בפני הציבור הרחב ומאפשרת למשקיעות ומשקיעים לקנות ולמכור קרנות נאמנות ללא גורמים מתווכים וללא עמלות.

פלטפורמת Fair להפצה של קרנות נאמנות נולדה מתוך הבנה עמוקה של הכשלים ונקודות הכאב של משקיעים ומשקיעות בתחום הזה בישראל. חברת בורסה חדשה ופלטפורמה חדשנית ומהפכנית שהיא זירה דיגיטלית כוללת לאיתור קרנות, קנייה ומסחר בהן. והחידוש שהיא מציעה הוא פריצת דרך של ממש בהגשת שוק קרנות הנאמנות לכל הציבור הישראלי.

חברת Fair פועלת כחלק מקבוצת FMR, מי שנחשבת לחברה המובילה במתן פתרונות טכנולוגיים לשוק ההון הישראלי ומספקת מערכות מסחר ותפעול לחברי בורסה, בתי השקעות ובנקים.

הפתרון של Fair מציג לראשונה בארץ את האופציה לרכוש מוצר פיננסי ממש כמו רכישה של כל מוצר פיזי – בעלות מינימלית ובאופן מיידי. בזמן כתיבת שורות אלו אין בישראל אף גוף שמאפשר דבר כזה. זה נכון שבנקים וכמה מחברי בורסה אחרים כבר מספקים אפליקציות מתוחכמות לרכישת קרנות נאמנות, אך חסרים בהן פיצ'רים רבים והן אינן מאפשרות רכישה באופן כזה ובצורה מיידית בזמן אמת.

הטכנולוגיה על בסיסה יושבת Fair מאפשרת לנו למעשה להיות הוגנים. ללא צורך בהגעה לסניף כלשהו לצרכי ייעוץ ובעזרת מערך תפעולי אוטומטי וממוחשב לחלוטין, אנחנו יכולים לפעול ולהנגיש את תחום הסחר בקרנות ללא גביית עמלות או תשלומים נוספים מלקוחותינו.

טכנולוגיה. ממשק. חוויית משתמש

פלטפורמת Fair היא ייצוג של טכנולוגיה מתקדמת בשוק ההון משולבת בממשק משתמש ידידותי, נהיר ופשוט. עבודה רבה ומאומצת נעשתה בכדי לייצר אתר ידע רחב ועמוק כל כך, שמאגד למעלה מ-1,000 קרנות ולשמור על חוויית משתמש דיגיטלית, חדשנית וקלה לשימוש.
פונקציית איתור הקרנות משלבת עשרות קומבינציות של סינון, מיון והשוואה, והיה לנו חשוב לשמור על חוויית שימוש פשוטה. היא שמאפשרת לכל סוגי המשקיעות והמשקיעים – עם ובלי ניסיון קודם – לבחור קרן מתאימה להשקעה ולהגיע לבחירה אישית נכונה. משם כל אחד ואחת מהן יוכלו לרכוש את הקרן שנבחרה בתהליך דיגיטלי, פשוט וקצר.

מרכז הידע הרחב בישראל

אתר Fair מספק את המידע הרחב והאיכותי ביותר על כל קרנות הנאמנות האקטיביות בישראל, בסנכרון מלא עם נתוני הבורסה ובזמן אמת. הידע החשוב הזה מונגש לציבור הרחב בממשק סופר ידידותי ופשוט להבנה עם עשרות אפשרויות לקומבינציות של סינון, מיון ואיתור קרן.

איתור ורכישה במקום אחד

Fair היא הפלטפורמה היחידה בישראל שמייצרת תהליך אחד קוהרנטי ומסונכרן מקצה לקצה לרכישת קרנות נאמנות. איתור ורכישה במקום אחד. עד עתה רכישה של קרן נאמנות יכולה הייתה להתבצע באמצעות אחד הבנקים או דרך בית ההשקעות – חברי בורסה שבין השאר גם מפיצים קרנות בישראל. גופים אלו מעניקים את הפלטפורמה לרכישה של יחידות בקרן, אך אף אחד מהם לא מספק לקהל המשקיעות והמשקיעים כלי לאיתור קרן להשקעה. Fair היא הגוף הראשון בישראל שמאפשר לנהל את התהליך כולו במקום אחד – מחיפוש ואיתור קרן ועד לרכישתה באישור מיידי.

רכישה מיידית ובקליק

בתום שלב איתור הקרן, קליק אחד משמש כדלת מעבר מהיר ונוח לשלב הרכישה וכבר מהקנייה הראשונה. בקנייה ראשונה סכום ההשקעה המינימלי עומד על 250 ₪, לאחר מכן ומהרכישה הבאה והלאה, כמנויים של Fair הסכום המינימלי להשקעה יהיה בהתאם לדרישות הקרן – דרישה שיכולה להסתכם ב-50 ₪.

ללא עמלות, בלי אותיות קטנות

לא סתם נתנו לפלטפורמה שלנו את שמה. Fair אינה גובה דמי קניה, תשלומי עמלות או כל תשלום נלווה אחר. דמי משמרת או עמלת ניהול פיקדון ני"ע – שמות העמלות שגובים הבנקים מקהל המשקיעות והמשקיעים בקרנות נאמנות – נוגסים למעשה בתשואות הקרן לאורך כל הדרך – מיום הרכישה ובמשך כל חיי ההשקעה. ברכישה באמצעות Fair לא נגבות כל עמלות או תשלומים נסתרים לא במעמד הרכישה ולא לאחריה. הכי פייר, לא?

טכנולוגיה שמייצרת שינוי

הקושי באיתור קרנות לצד התלות המוחלטת בבנקים ובבתי השקעות לצורך רכישה של קרן הן נקודות כאב משמעותיות של המשקיעות והמשקיעים של היום. התהליך הקטוע (חיפוש במקום אחד, רכישה במקום אחר), התלות הגבוהה של רבות ורבים בהמלצות ייעוץ ההשקעות של הבנק וגם דמי המשמרת המשולמים לבנקים – אלו הן כמה מנקודות הכאב המשמעותיות שעמדו לנגד עינינו בבניית הפלטפורמה ולהן סיפקנו פתרון ומענה מלאים.

פייר,
זה פשוט ומהיר

פתחו חשבון עם פייר ברגע.

אולי יעניין אותך גם

הוראה אוטומטית

על מה מדברים?כשהקמנו את פייר, ביקשנו לייצר אלטרנטיבה. להנגיש את עולם קרנות הנאמנות, שאינו נהנה מהפופולריות הראויה לו בישראל, לציבור הרחב.

להמשך קריאה