לסחור בפייר: הפלטפורמה שעומדת לשנות את שוק קרנות הנאמנות בישראל.

על מה מדברים:

לסחור בקרנות נאמנות ללא מתווכים, ללא דמי תיווך וללא עמלות זה פייר! כאן תמצאו את כל הפרטים על פלטפורמת fair והמהפכה שהיא מביאה אל עולם המסחר בקרנות נאמנות.

כמו בעשרות תחומים אחרים שהם חלק בלתי נפרד מחיינו, במשך שנים רבות ביצענו אי אלו פעולות בדרך אחת, מוכרת ויחידה. לאו דווקא נוחה, לאו דווקא חכמה אבל כך היה. כרטיס טיסה קנינו דרך סוכן הנסיעות, את דו"ח החניה נאלצנו לשלם בדואר, ניגשנו לבנק כדי לפתוח חשבון וכו'. שנים עמדנו ליד מכונות פקס, התקשרנו, המתנו על הקו, הקפצנו מסמכים, כיתתנו רגליים אל הדואר, אל הבנק, אל הסוכן.

עד שיום אחד הגיעה טכנולוגיה ששינתה את הכל. לעיתים לקח זמן עד שבאמת הגיע שינוי – חיכינו לגוף שיאמץ אותה, שיחדיר אותה ושישנה באמצעותה את השוק הספציפי כולו. בסופו של דבר זה קרה כמעט בכל תחום – מפתיחת חשבון בנק ועד פתיחת חשבון השקעות באפליקציה, מהזמנת נופש ועד רכישת רכב חדש דרך האינטרנט. טכנולוגיה ודיגיטל קיצרו תהליכים, פישטו אותם, הפכו אותם קלים יותר וחסכוניים הרבה יותר – בכסף ובזמן.

וזה בדיוק מה שקורה עכשיו בעולם קרנות הנאמנות ובעוצמה כפולה ומכופלת. זאת משום שתהליכים סבוכים או בירוקרטיה ארוכה ואפילו השימוש בפקס בסופו של דבר לא מנעו מאיש להזמין טיסה או לרכוש ביטוח, לפתוח חשבון בנק או לשלם איזה דו"ח, אבל הם בהחלט השאירו רבים ורבות מחוץ לזירת ההשקעה והסחר בקרנות נאמנות. ולראייה – היקף הלקוחות הפרטיים שמשקיעים ומשקיעות בקרנות נאמנות בישראל נחשב לנמוך יחסית לאוכלוסיה, ביחס למדינות העולם המערבי.

ההקמה של Fair היא ללא ספק קו פרשת המים. זוהי פלטפורמה שאינה רק מפשטת תהליכים, אלא מנגישה מידע. אינה מייצרת רק נוחות וחיסכון, אלא פותחת את השער בפני כל אותם האלפים שעד היום נשארו מאחורי דלתותיו הסגורות.

פייר: שינוי משמעותי

עד היום, איתור של קרן נאמנות ורכישה של הקרן הנבחרת התבצעו בשני אמצעים שונים לחלוטין ובלתי מסונכרנים. אבל, יותר מזה, החלק הראשון – של איתור קרן שמתאימה לצרכים וליכולות האישיות של המשקיעים – סבל ממחסור במידע חשוב וחוסר הנגשה של המידע. הוא דרש צלילה מאתגרת לתוך טבלאות משמימות וארוכות מחד וחיפוש בין אתרים שונים או הסתמכות בלעדית על שירותי ייעוץ ההשקעות בבנק מאידך.

החלק השני של התהליך, שהוא עצם הרכישה של הקרן התבצע אצל אחד ממפיצי הקרנות – בנקים או בתי השקעות – באמצעים נפרדים לגמרי. רבים מהבנקים ומבתי ההשקעות כבר מתחזקים אפליקציות, שמאפשרות רכישה מהירה בדיגיטל, אך אף אחת מהן לא מספקות פלטפורמה לאיתור קרן, אינן מספקות מידע אודות הקרנות עצמן ולא מייצרות את החיבור בין איתור קרן לרכישה שלה.

בנוסף, וחשוב להגיד את זה – המפיצים הפופולריים לקרנות נאמנות, קרי הבנקים, גובים לאורך כל חיי ההשקעה עמלות דמי משמרת על עצם החזקת חשבון ני"ע, עמלות שמקזזות בתשואות ההשקעה.

פייר היא שינוי מהותי, עמוק ומשמעותי של כל התהליך-מסע הזה; מתחילתו באיתור הקרן ולא רק עד סופו ברכישתה, אלא גם לאורך כל חיי ההשקעה, כשאז נחסכים מאלפי המשקיעות והמשקיעים אותם עמלות ודמי משמרת ששולמו לבנקים המפיצים.

לסחור בפייר: תרתי משמע

אנחנו למעשה בעיצומו של מסע חינוך שוק. אם היינו מספרים לכם רק לפני שנים ספורות שיום אחד תזמינו ותרכשו רכב באינטרנט, מבלי לצאת מהבית, מבלי להיכנס לסוכנות, מבלי ללחוץ את ידו של איש המכירות, לא בטוח שהייתם מאמינים. בקושי הייתם מצליחים ומצליחות לדמיין ביצוע של רכישה כל כך גדולה ומשמעותית בכמה קליקים על מסך הנייד. אם לא שמתם לב, זה כבר קורה וברור לאן זה הולך.

כך גם בעולם קרנות הנאמנות. בנינו פלטפורמה שעומדת לשנות את אופן ההתנהלות של המשקיעות והמשקיעים והחדרה של שינוי היא תהליך לא קל או פשוט, אבל אנחנו בטוחים בנחיצותו.

בנינו מערכת מתוחכמת וחדשנית וידידותית למשתמש, שלא רק מפשטת את התהליך למי שכבר פועלים בזירה הזאת, אלא גם מעניקה את המפתחות לשער הווירטואלי שעומד בפני מי שעוד לא. מפתחות בדמות מידע רחב ואיכותי על כל הקרנות להשקעה, מפתחות בדמות ממשק ידידותי וקל להבנה וסנכרון מלא בין איתור לרכישה במקום אחד.

ציידנו את הפלטפורמה ביכולות מתקדמות הן לאיתור קרנות נאמנות והן לרכישה ולסחר בהן, ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת ייתרנו למעשה גם את תשלומי העמלות שליוו עד עתה את ההשקעה. הכי פייר שיש. פלטפורמת פייר להפצת קרנות נאמנות ממלאה, הלכה למעשה, אחר ההבטחה – כל אחד יכול, כל אחת יכולה.

להשקיע בעצמך,
עוד היום

קבלו גישה ישירה להשקעה בקרנות נאמנות.

אולי יעניין אותך גם

המדריך לשימוש ב-fair

על מה מדברים: מדריך למשתמשים באתר ובאפליקציית fair למסחר בקרנות נאמנות, בצורה עצמאית ובקלות. כיצד להשתמש במגוון אפשרויות הסינון והפיצ’רים לאיתור קרן...

להמשך קריאה